Τρίτη 25 Μαρτίου 2008

Τα Κλεφτόπουλα


Μουσική Music by: ---
Στίχοι Lyrics by: ---
Ερμηνεία Performed by: ---

Τα Κλεφτόπουλα

Μάνα μου τα, μάνα μου τα κλεφτόπουλα,
(μάνα μου τα, μάνα μου τα κλεφτόπουλα,)
τρώνε και τραγουδάνε, άιντε πίνουν και γλεντάνε,
(τρώνε και τραγουδάνε, άιντε πίνουν και γλεντάνε.)

Μα ένα μικρό, μα ένα μικρό κλεφτόπουλο,
(μα ένα μικρό, μα ένα μικρό κλεφτόπουλο,)
δεν τρώει, δεν τραγουδάει, βάι δεν πίνει, δεν γλεντάει,
(δεν τρώει, δεν τραγουδάει, βάι δεν πίνει, δεν γλεντάει.)

Μόν' τ' άρματα, μόν' τ' άρματα του κοίταζε,
(μόν' τ' άρματα, μόν' τ' άρματα του κοίταζε,)
του ντουφεκιού του λέει: «Γεια σου Κίτσο μου λεβέντη!»
του ντουφεκιού του λέει: «Γεια σου Κίτσο μου λεβέντη!»

Ντουφέκι μου, ντουφέκι μου περήφανο,
(ντουφέκι μου, ντουφέκι μου περήφανο,)
σπαθί μ ξεγυμνωμένο μια χαρά ήσουν το καμένο,
(σπαθί μ ξεγυμνωμένο μια χαρά ήσουν το καμένο.)

Τόσες φορές, τόσες φορές με γλύτωσες,
(τόσες φορές, τόσες φορές με γλύτωσες,)
απ' του εχθρού τα χέρια τα σπαθιά και τα μαχαίρια,
(απ' του εχθρού τα χέρια τα σπαθιά και τα μαχαίρια.)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου